piątek, 13 lutego 2015

Sport, zdrowie, pasja!! A więc jak zaczęła się moja przygoda..?

Od pewnego czasu, a mniej więcej od ok. 2 lat, zaczęłam interesować się zagadnieniami związanymi ze zdrowym stylem życia ; ćwiczeniami, odżywianiem, różnymi ciekawostkami związanymi z tym tematem, a wszystko dlatego, że sama chciałam zrzucić pewne nadmierne kilogramy.. muszę przyznać, że stało się to moim hobby i obecnie nie wyobrażam sobie dnia bez jakichkolwiek ćwiczeń, a przyrządzanie zdrowych potraw w wolnym czasie daje mi wiele przyjemności ^^
Wszelaką wiedzę zazwyczaj czerpię z różnych portali, artykułów, czasopism, a jeżeli chodzi o fitness i motywację do uprawiania sportów, to moim największym mentorem stał się Frank Medrano oraz Melanie Brown, jak dla mnie są to postaci godne naśladowania i to często od nich czerpię pewne wskazówki, na temat jak ćwiczyć itp.
Obecnie jestem w klasie maturalnej, a jednym z moich największych marzeń jest to, aby w przyszłym roku dostać się na AWF, abym mgła dalej się rozwijać, pogłębiać wiedzę, a w przyszłości robić to co daje mi satysfakcję i przyjemność, aby móc dzielić się tym wszystkim z innymi ...

Jestem tutaj dla Wami, aby dzielić się moją wiedzą i pasją, pomagać Wam, odpowiadać na różne pytania i również korzystać z waszych rad, wskazówek itp. 
Czekam na liczne dialogi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz